diumenge, 21 de novembre del 2010

Airsoft Total


Airsoft Total


Airsofttotal és una empresa una mica especial, ja que els cinc socis (actualment només som quatre) érem amics molts anys abans de crear aquest projecte. I per a nosaltres, aquesta és la paraula que millor ens defineix "PROJECTE".
Som la primera empresa d'Espanya que ha cobreix la majoria de les facetes "airsofteras"; partides oficials, partides privades i d'empresa, esdeveniments milsim, taller de manteniment, botiga web i més recentment, cursos de airsoft i raids. Creiem que podem seguir millorant la nostra oferta i la qualitat d'aquesta.
Apostem per la qualitat en tot el que fem, és un dels nostres objectius prioritaris i, és clar, ens agrada i necessitem la crítica constructiva dels nostres clients, és la seva opinió la que ens fa adonar-nos de quan vam encertar i quan no.
Ens motiva el repte d'aconseguir fer d'aquest esport una mica conegut, "normal" i cada vegada més popular. Ens encanta el airsoft. Aquest és un dels motius pel qual estem ficats en això.






-Camuflaje DPM




El DPM (acrònim de Disruptive Pattern Material, en cristià una mena Material de patró Disruptor) és un camuflatge creat pels britànics a partir de 1960, en una primera versió que no Tuva molta repercussió, i més tard en la versió més popular: la de 1968, que ilusta la capçalera d'aquest mateix article.
Existeixen innombrables versió del DPM en diversos colors i per camuflar-se en diferents entorns:



- El DPM original compost pels colors negre, marró fosc, verd i groc mostassa és l'utilitzat pels britànics en selves i boscos. És un camuflatge que és vàlid per ser utilitzat en les vostres partides d'Airsoft a Espanya, sobretot al nord, ja que potser el seu verd és una mica massa brillant per a ser usat en la resta del país, on un camuflatge woodland o, millor encara , verd oliva clàssic, és molt més funcional per desaparèixer entre les estepes i oliveres.


Hi ha diverses versions del DPM "boscós" amb algunes variants, canviant una mica els colors, el patró és una mica més petit o gran, etc. la varietat que trobaràs a les botigues d'equipament militar és el DPM de 1995, gairebé indefectiblement.


Per cert, que els soviètics van copiar el patró DPM per a les seves forces especials, sota la denominació SMOG tant en boscós com a urbà i aquesta camuflatge et valdrà per participar en diversos bàndols.


- El Desert DPM és un camuflatge desenvolupat per a la guerra en el desert i zones àrides, en dos colors (marró clar i marró fosc) que és sorprenentment funcional, i que ha estat utilitzat principalment en les diferents campanyes a l'Iraq i Afganistan.

- El Digital DPM és la variant digital (és a dir al pantallazo del Spectrum 48k) creat en el moment del boom dels camuflatges digitals (ja veieu, en l'exèrcit també hi ha modes estúpides) i la idea és que els camuflatges digitals camuflen millor en moviment que els normals. No entro en discutir-ho, però només puc dir que els camuflatges digitals en general, i aquest en particular són horribles.
Com a airsoft anirem guapos i no a camuflar, no veig quin sentit té agafar un d'aquests camuflatges, però bé.
A més el Digital DPM no ha estat massa difós en la realitat i ja hi ha un altre patró que serà el camuflatge del futur dels britànics. De fet, no he trobat fotos de soldats reals amb el Digital DPM i he hagut de posar la d'una botiga de airsoft. Així que aquest camuflatge ho podem oblidar, sembla que és només uan manera que l'exèrcit britànic tirés els diners picats perquè els ianquis tenien camuflatge digital (que sona molt modern) i ells no.



-Replicas para poder jugar

· La rèplica ha de ser duradora i fiableNo totes les rèpliques d'aquí les he vist en funcionament, però en totes he indagat per fòrums i ningú es queixa del seu funcionament o el lloen. Fiable no significa precisa, és clar, algunes de estàs rèpliques no fan agrupament de tir ni a l'atzar.

· La rèplica ha de tenir potència legal (per sota de 350 fps) i si no calcular en el cost total la despesa de tallar el moll (10-20 euros) o de canviar-li el moll (20-30 euros).Encara que en els fòrums de airsoft en general diuen que tallar el moll no és dolent per a la rèplica, he trobat alguns en que indicaven que sí i jo entenc que una molla al tallar-no té el mateix recorregut final que originalment amb el que obligues a Gearbox a un esforç. Sincerament, els meus coneixements de mecàniques són nul, així que no puc raonar més aquesta percepció.

· La rèplica ha de comprar en una botiga físicaSense ànim d'atacar a les botigues en línia, les rèpliques de airsoft i bateries són poc fiables i no resulta còmode haver de reenviar (normalment pagant tu els costos) perquè la arreglin, canviïn el moll o et donin una altra bateria. A més moltes botigues cobren més car els arranjaments de rèpliques comprades en una altra botiga, de manera que l'estalvi de comprar per Internet finalment no és tal.

· La rèplica ha de portar tot el necessari per al seu funcionament. És a dir, carregador Hi-Cap (si porta un mid-cap o low-cap estàs pràcticament obligat a comprar-te un tic-tic i més carregadors), bateria i carregador de bateria (que no totes les marques inclouen).

· La rèplica ha de ser barata per la seva qualitatEl preu màxim que em vaig marcar va ser de 200 euros. Però una petita reflexió, amb la pujada de preus de les AEG xineses, comença a no sortir-te a compte comprar un, sobretot perquè gairebé totes requereixen un downgrade de potència. Per això, veureu que aconsello algunes rèpliques de gamma mitjana, no només de gamma baixa. Per exemple, un G36K de Jing Gong costa 145 +10 = 155 euros, mentre que un M4 de ICS (una marca ja bastant bona) et surt per 175 euros. Una diferència de 20 euros entre (gairebé) el més perrillero i una qualitat acceptable no surt a compte, o això crec jo.

MODELOS TIPO KALASHNIKOV

Jing Gong AK47S: 115.00 euros
Un AK47 baratet per començar i que tira bastant bé. A més, en tenir culata plegable, és més còmode per al CQB o per portar-la penjada a l'esquena mentre portes pistola.
Requereix downgrade.


CYMA AK74U Fusta i Metall: 150 euros.

Una bona opció d'iniciació, sobretot per a noies o homes de petita grandària. CYMA és una marca xinesa però prestigiosa i estèticament la rèplica està molt bé, amb fusta i metall.
Una rèplica de molt petita longitud (49 centímetres sense la culata), vàlida per als que volen una arma manejable sense perdre el look insurgent.
L'únic però, que caldrà baixar potència a aquests 350-400 fps als que llança.


MODELOS TIPO H&K

MP5K de Galaxy: 89.90
Una rèplica molt petita i estèticament correcta. La seva cadència de foc és endimoniada i per la seva minúscula mida és molt adequada per CQB o com rèplica secundària. La seva potència és correcta (300-330 fps). No obstant això, té molt poca precisió així que en partides en camp obert vas a tenir un handicap molt important, sobretot si no està permès l'ús de ràfega, en la qual compensa la manca de precisió amb la seva capacitat per saturar de boles una àrea A més, costa 90 euros (abans la trobaves per 65) pel que no compensa comprar-d'arma primària davant d'altres amb millors prestacions i de marques de més qualitat.


MP5 A4 de Cybergun: 145 euros
El MP5 amb culata és un model molt còmode per a gent de poca grandària, i és ideal tant per a partides CQB com en camp obert amb els seus 310-325 fps.
Pesa només 2 quilos, així que és difícil que trobis una mica més lleuger com rèplica principal, així que és molt adequada per als que no vulguin portar molt pes o basin la seva estratègia en córrer i amagar abans que en amagar-se i disparar de lluny.



 -Por fin la moda taliban



Llegeixo a 020 Magazine sobre una empresa japonesa que està produint uniformitats allunyant-se de les típiques ianquis i britàniques. Kabuto (pots veure la seva web i comprar aquí) està centrant-se en uniformitats per als que vulguin vestir al lluitador talibans contra els invasors occidentals (o bé com un brut occidental infiltrat o un més brut encara col.laboracionista).
Segur que els nois de talibans Airsoft estan contents, ja ens eren els únics vestits de "insurgents" islamistes.









-Los mejores disparos.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada